A Sikeres Nyomtávszélesítés 5 Titka
… avagy mi az az 5 dolog amire mindenképp oda kell figyelned a
nyomtávszélesítő pogácsáid és a kerékcsavarjaid kiválasztása előtt, ha
nem szeretnéd, hogy ciki és pocsék legyen a végeredmény? …
1.titok: Az ügyesen megválasztatott pogácsavastagság …
A nyomtávszélesítő pogácsák vastagságát a felnid szélességéhez és ET számához viszonyítva úgy kell megválasztani, hogy az autód vizuálisan jól nézzen ki, de:
- a kerekeken lévő gumiabroncsok külső szélei még kanyarokban, terhelés esetén se érhessenek a sárvédő ívhez;
- a kerekeken lévő gumiabroncsok belső szélei ne érintkezzenek semmilyen gyári futómű alkatrésszel, és
- a kerekek ne lógjanak a kasztnin kívülre.
Ha ez a három feltétel teljesül, akkor az ész nélküli terpesztések kivételével gyakorlatilag bármilyen vastagságú pogácsát az autó alá lehet tenni, minden attól függ, hogy Neked hogy tetszik az autó, mennyire szeretnél látványosan szélesíteni.

Ügyesen megválasztott pogácsavastagság
Jól néz ki az autó és a kerek nem érnek bele semmibe
Schmidt Gábor, Budapest, Audi A6 Allroad
Nyomtávszélesítés éve: 2011
2.titok: A pogácsavastagság minimalizálására való törekvés
A nyomtávszélesítés során a nyomtávszélesítő pogácsáid vastagságának a minimalizálására kell törekedni a futóműved nagymértékű terhelésének és a kerékcsapágyaid tönkremenetelének az elkerülése érdekében.
Utcai használatú gépjárművek szélesítése esetén célszerű előre és hátra is azonos vastagságú pogácsákat tenni annak érdekében, hogy menet közben ne lépjen fel alul vagy túlkormányozottság. Utcai használatra 16-20-25-30 mm szélességű pogácsákat szoktam javasolni, sok mindentől függ, hogy melyik a legjobb választás, a telefonos konzultáció során többek között ennek az eldöntésében is segítek!

Elől és hátul is azonos vastagságú pogácsák az
alul-és túlkormányozottság elkerülése érdekében
Zelei Péter, Mezőkövesd, Audi A4 Cabrio
Nyomtávszélesítés éve: 2011
Hosszított, erősített kerékaggyal felszerelt versenyautók esetén egyébként ennél jóval vastagabb pogácsák alkalmazása is indokolt lehet, akár tengelyenként eltérő szélességben is, de az egy másik történet.
3.titok: A bili anyagok kizárása a gyártásból…
- nagy szilárdságú alumíniumból,
- pontos megmunkálással készült pogácsákat szabad alkalmazni.

4.titok: Központosító perem, azaz tehermentesítő alkalmazása
A 4. titok, hogy a nyomtávszélesítő pogácsák legyenek tehermentesítővel ellátva:
- a kiegyensúlyozatlanságból eredő nagy terhelés elkerülése, illetve
- a kerékcsere megkönnyítése érdekében.
A tehermentesítés célja egyébként az, hogy NE a kerékcsavarok viseljék a terhelést, HANEM a pogácsa külső szélén egy, a felni kerékközép átmérőjével azonos átmérőjű központosító perem, mely gyakorlatilag a kerékagyat helyettesíti.
5.titok: Hőkezelt acél kerékcsavarok használata a pogácsák felfogatásához
A nyomtávszélesítő pogácsák felfogatásához kizárólag hőkezelt, nemesített acélból készült, 10.9-es minőségű tőcsavarok vagy kerékcsavarok használhatóak kizárólag!
A kerékcsavarok vállkiképzése általában kúpos vagy rádiuszos, a tőcsavarok pedig rovátkoltak, vagy menetes szárúak.

A csavarok hosszúsága az alkalmazott pogácsa vastagságától, a felni ET számától, és a felni szélességétől függ, a geometriája pedig gépjárművenként és felninként változik.
Személygépkocsik esetén a leggyakoribb csavarátmérők és menetemelkedések: M12X1,25; M12X1,5; M14X1,5.
Az autó többi csavarjához hasonlóan a kerék és tőcsavarokat is nyomatékkulccsal kell meghúzni.
************************** o **************************
Hogyan Tudok Segíteni Neked Is Az Autód Nyomtávszélesítésében?
Egy Közös Tervezés keretében, melynek során az alábbi 5 célt tartjuk szem előtt az autód nyomtávszélesítésével kapcsolatban:
A pogácsázás után sokkal dögösebben nézzen ki az autód mint jelenleg!
Ne legyen túlzott a terpesztés, a pogácsák Ne tegyék tönkre a futóművedet!
Nőjön a menetstabilitás, és ez élvezhető is legyen a Számodra!
Úgy nézzen ki az autód, ahogy azt előre elképzelted és olyan legyen a végeredmény, amire büszke lehetsz bárki előtt is!
Olyan pogácsavastagságot sikerüljön belőnünk, amivel nem csupán Neked tetszik az autó, de mások tekintete is egyből megakad rajta. Ezzel egyfajta presztízst, tekintélyt biztosítva Számodra.

Jól belőtt pogácsavastagság a gyári felnik alá!
Zelei Péter, Mezőkövesd, Audi A4 Cabrio
Nyomtávszélesítés éve: 2011
Mi az 4 dolog, amiben Neked is konkrétan segíteni tudok a közös tervezés alkalmával?
Ha gyári felnik alá szeretnél pogácsázni, akkor segítek a pogácsavastagság belövésében:
Ha a gyári felniket nem szeretnéd lecserélni, akkor a közös tervezés során olyan pogácsavastagságot lövünk be a gyári felnijeid alá, amik megadják azt a dögösséget és stabilitást az autódnak, amit elképzeltél.
Ha az új felnijeid alá keresel pogácsát, akkor segítek az ET számításokban:
Ha úgy döntesz, hogy a gyári felnik helyett újakat szerelsz fel, akkor a felnik ET száma és szélessége alapján segítek kiszámolni, hogy pontosan mekkora pogácsákra lesz szükséged ahhoz, hogy az új felnikkel úgy mutasson az autód, ahogy szeretnéd.
Ha a gyáriak helyett új felniket tervezel az autó alá, akkor osztókört és kerékközép átmérőt is egyeztetünk:
Felni csere esetén megnézzük azt is, hogy megegyeznek-e az új felnid osztókör és kerékközép adatai a gyárival. Ettől függ ugyanis, hogy elég-e simán nyomtávot szélesíteni, vagy osztókört is kell módosítani. Illetve, ez határozza meg, hogy milyenre csináljuk a pogácsán a tehermentesítő átmérőjét ahhoz, hogy az pontosan illeszkedjen az új felnidbe.
Megtervezzük, hogy milyen csavarozási megoldással tudod majd a legbiztonságosabban felfogatni a pogácsákat:
Megnézzük, hogy tőcsavaros vagy kerékcsavaros-e az autód, és ennek megfelelően választunk felfogatási megoldást a pogácsákhoz. Segítek dönteni, hogy a sima átmenő csavaros, vagy a dupla furatos felfogatási megoldás közül melyikkel tudod egyszerűbben elérni a célodat. Ha nem muszáj, nem bonyolítjuk túl a dolgot, a legbiztonságosabb és leggazdaságosabb megoldást választjuk ki.

Új felnik alatt dupla furatos pogácsák!
O. Zorán, Baja, Mercedes CLK
Nyomtávszélesítés éve: 2011
A közös tervezés után indul a Pogácsáid Gyártása, amiről a következőket kell tudnod:
Régóta harcolunk az olcsó, bili anyagok és a sufni tuning eljárások ellen!
A közös tervezést követően az autódra specifikus nyomtávszélesítő pogácsák egy AlSi1MgMn típusú alumíniumból kerülnek legyártásra. Ez egy olyan nagy szilárdságú alumínium ötvözet, mely az acéltól 3x könnyebb. A célunk ezzel az anyaggal az, hogy a terpesztés a legkevésbé károsítsa a futóművedet.
A nyomtávszélesítés egyik legkritikusabb pontja egyébként az alapanyag választás. Alumínium és alumínium között is hatalmasak a különbségek, arról nem beszélve, hogy 2015-ben még mindig akadnak cégek, akik műanyagból vagy vasból készült pogácsákat árulnak. Az osztókör módosító pogácsákat például az acél szilárdságával is vetekvő, AlZn5,5MgCu Perunal típusú alumíniumból készítjük, hiszen közvetlenül hozzájuk történik a felnik rögzítése.
A padló ár általában bili anyagok használatára, házi sufni tuningra, vagy előre legyártott dobozos pogácsákra utal. Ez a három dolog az, ami ellen évek óta harcolunk és amiket kizárunk a gyártásból!

Az acéltól 3x könnyebb alumínium pogácsák
Harcolunk a bili anyagok és a sufni tuning ellen!
Sorozatgyártás helyett egyedi CNC megmunkálást alkalmazunk!
A webshopokkal ellentétben nem áll a raktárunkban egyetlen sorozatban előre legyártott pogácsa sem. A pogácsáidat CNC gépeken egyedileg készítjük el a közös tervezést követő napokban.
Az elkészült pogácsák méreteit a gyártás után egyenként le is ellenőrizzük. Így nem fordulhat elő, hogy a felszereléskor derül majd ki, hogy azok kotyognak a kerékagyadon, vagy nem pontosan illeszkednek a felnidbe. Nagyobb sebességnél teljes futómű remegést eredményezve ezzel.
2.eset: Mitévő légy, ha versenyautót vagy élményautót építesz?
Ez az az eset, amikor versenyautót vagy élményautót építesz, és a látványosabb futómű mellett vastagabb pogácsákkal maximalizálni szeretnéd a menetstabilitást is.
Esetleg hosszított, erősített kerékaggyal felszerelt autód van, melyhez nagy szilárdságú, CNC megmunkálású alumínium pogácsákra, és a boltinál szívósabb, hőkezelt, 10.9-es bika csavarokra van szükséged. Ebben az esetben is keress nyugodtan, tudunk Neked segíteni, nagy tapasztalattal rendelkezünk verseny- és élményautók pogácsázása terén is.

Épülő versenyautó nyomtávszélesítés előtt!
Kovács Csaba, Arnót, Lada 2101
Nyomtávszélesítés éve: 2009
3.eset: Ha csak Tőcsavarra, Kerékcsavarra vagy Kerékőrre van szükséged
Ha a pogácsáid már megvannak, és a felszerelésükhöz hőkezelt, 10.9-es tőcsavarokra, kerékcsavarokra, vagy kerékőrökre van szükséged, a gyárinál hosszabb, egyedi méretben és egyedi darabszámban.

A gyárinál hosszabb KÚPOS KERÉKCSAVAR, pogácsák felfogatásához

A gyárinál hosszabb RÁDIUSZOS KERÉKCSAVAR, pogácsák felfogatásához
A kerék- és tőcsavarjainkat évek óta több I. osztályos versenyző gond nélkül használja. Az acél fajtájának, a hőkezelésnek és a CNC megmunkálásnak köszönhetően a gyáriaknál szívósabb csavarokat készítünk. Szükség is van rájuk, hiszen pogácsák felfogatására használjuk őket.

A gyárinál hosszabb RECÉS TŐCSAVAR, pogácsák felfogatásához
Az autódra specifikus tőcsavarok vagy kerékcsavarok legyártásához a következő adatokra lesz szükség:
- az autód típusára, évjáratára és alvázszámára, vagy
- a csavar pontos méreteire: teljes hosszúság, ricni átmérő, ricni hosszúság, kúp vagy rádiusz átmérő, kúp vagy rádiusz hosszúság, menethosszúság és menetemelkedés.
Kik vagyunk és miért válassz minket az autód nyomtávszélesítéséhez?

Kovács Péter vagyok, nyomtávszélesítési szakértő, az első és máig egyetlen magyar nyelvű nyomtávszélesítő választási útmutató szerzője.
A Hozzád hasonló, nyomtávszélesítő választása előtt álló autósok akkor fordulnak hozzánk, ha dögösebb futóművet szeretnének az autójuk alá a kerekek kijjebb helyezésével úgy, hogy:
- ez a terpesztés Ne tegye tönkre a futóművük gyári alkatrészeit, és
- a szélesítés után pontosan Úgy nézzen ki az autójuk a gyakorlatban is, ahogy azt előre elképzelték.
A kész méretekre előre legyártott nyomtávszélesítőket forgalmazó webshopokkal ellentétben akkor is tudunk Neked segíteni, ha:
- a gyáritól eltérő ET számú,
- eltérő osztókörű vagy
- eltérő kerékközepű felnit szeretnél
felszerelni az autódra, amihez egyedi vastagságú és egyedi kialakítású nyomtávszélesítő garnitúrára van szükséged.
Meggyőződésünk, hogy:
- a bili anyagból,
- sufni tuning szerűen,
- a szomszéd esztergályossal házilag összegányoltatott
szélesítők ideje lejárt, az olcsóság nem lehet szempont a családi autó nyomtávszélesítése során.
Csapatommal az elmúlt 8 év során több mint 360, a Tiédhez hasonló személyautó nyomtávszélesítő garnitúráinak megtervezésében és legyártásában működtünk már közre, így nem nagyon van olyan autó, olyan nyomtávszélesítési probléma, amivel még ne találkoztunk volna.
Csak egy kis minta, hogy lásd, milyen autók nyomtávszélesítésében működtünk már közre:

Pár fotó a munkáinkból …

Tehermentesítővel ellátott Alumínium Nyomtávszélesítő pogácsák, a gyárinál hosszabb Recés tőcsavarokkal

A gyárinál hosszabb Kúpos kerékcsavarok és kerékőrök, pogácsák felfogatásához

Tehermentesítővel ellátott Alumínium Nyomtávszélesítő pogácsák, a gyárinál hosszabb Kúpos kerékcsavarokkal

Menetes szárú tőcsavarok versenyautókhoz

Tehermentesítővel ellátott Alumínium Nyomtávszélesítő pogácsák

A gyárinál hosszabb Kúpos kerékcsavarok és Kerékőrök, pogácsák felfogatásához

Tehermentesítő nélküli Alumínium Távtartók és tehermentesítővel ellátott Alumínium Nyomtávszélesítő pogácsák Kerékőr garnitúrával

Kerékőr csavar speciális kulccsal
Mit mondanak azok, akik már használják a nyomtávszélesítő garnitúráinkat?
![]()
“Kedves Péter!
Köszönöm a gyors és profi munkát! Nagy megelégedéssel használom a szélesítőket nemcsak nyáron hanem télen is. Pedig eleinte kétkedtem, sok véleménnyel találkoztam, hogy majd tönkremegy a kerékcsapágy és ehhez hasonlók. Ennek ellenére azóta is minden gond nélkül járok vele.
Köszönöm a munkátokat mégegyszer és további sok sikert!”
Zelei Péter, Mezőkövesd, Audi A4 Cabrio
Nyomtávszélesítés éve: 2011
![]()
“Teltek a napok , a hónapok nézegettem itt is ott is , de valahogy egyik sem tetszett. Valahogy így kezdődik mindenkinél amikor meg szeretné egy kicsit változtatni autója designját. Én is így kezdtem.
Könnyűfém felnit kerestem ami jól is mutat, el is fér, nem is cica tuningos és a felni árát nem a plusz fogyasztás növeli meg. Mivel nem akartam a gyári értékektől eltérni nem találtam számomra megfelelőt, vagy megjelenésében vagy árában volt horror.
Amikor már a hirdetések erdőjében körbeértem, elkezdtem más irányba elindulni.
A célom a megjelenés és a futómű karakterisztikájának olyan mértékű fokozása volt, ami vizuálisan és a stabilitásában is pótolhatatlan érzéseket kelt. Így kerültem kapcsolatba a nyomtávmódosítás nagyon praktikus megoldásával a nyomtávszélesítővel.
Sok szakmai fórum átolvasásával töltött éjszaka után döntöttem, hogy melyik kivitelezővel fogom legyártatni a még csak fórumokról ismert , de nagy reményekbe ringató nyomtávszélesítőmet.
A megrendelés előtt gondosan összeírt kérdőívvel tárcsáztam Péterék műhelyét. A laikusoktól a fémmegmunkáló szakemberekig összeállított kérdésekre egy nagyon határozott és típus orientált választ kaptam. Megrendeltem , és vártam.
Eljött a nap amikor a postás a súlyából ítélve a várt alkatrészt a kezembe adta. A felszerelést követően már az első próbakörön éreztem a különbséget.
A stabilitás olyan nagy mértékben változott , hogy amikor az első hosszabb hegyi szerpentinen ereszkedtem, az utasomnál csak engem lepett meg jobban, hogy semmilyen oldal irányú sodródás nem volt érezhető. Valamint a kanyarvételkor azt hiszem mindenki számára ismerős „kamú G” hatás, ami a rossz stabilitási tényezők összeadódásából ered, sem volt jelen.
Sok olyan helyen voltam az autóval ahol a fürkésző szemek egyből megakadnak a módosításon, és érezhető volt nem az a következtetésük hogy ez egy „sufni tuning” kezdete hanem egy szakszerűen végrehajtott stabilitás módosítás vége.”
Szemenyei Ádám, Hódmezővásárhely, Opel Corsa D.
Nyomtávszélesítés éve: 2012
![]()
“Szia Péter!
Ahogy beszéltük, reggel megjött a csomag, már fel is raktam a pogácsákat a kocsira, nagyon jól néz ki így az autó, igazad volt, pont ez a méret kellett alá, egyáltalán nem lógnak túl a kasztnin a kerekek.
Az előbb mentem egy kört a városban, nagyobb sebességnél sem éreztem, hogy rángatna az autó alattam. Szerintem minden stimmel. Szeretném még egyszer ezúton is megköszönni a munkádat!”
Haller Ákos, Százhalombatta, Peugeot 407
Nyomtávszélesítés éve: 2010
Hogyan néznek ki azok az autók, amiket szélesítettünk?

Erdő Hunor, Budapest, BMW E36
Nyomtávszélesítés éve: 2011

Gál Norbert, Veszprém, Audi A8
Nyomtávszélesítés éve: 2013

P. Péter, Martonvásár, Chevrolet Camaro
Nyomtávszélesítés éve: 2013

A tulajdonos nem járult hozzá a nevének a közléséhez!
Nyíregyháza, Audi A6 313LE
Nyomtávszélesítés éve: 2013

Schmidt Gábor, Budapest, Audi A6 Allroad
Nyomtávszélesítés éve: 2013
Mi mindent kapsz tehát kézhez a pogácsákon és a kerékcsavarokon kívül, ha Te is úgy döntesz, hogy minket bízol meg az autód nyomtávszélesítésével?
Ajándék 1: Személyesen segítek a tervezésében, az ET számításokban és a mérésekben!
A megrendelésed leadása előtt a műhelyünkben személyesen, vagy egy telefonos konzultáció keretében állok a rendelkezésedre, segítek az autód szélesítésének a megtervezésben, az ET számításoktól kezdve, a pogácsavastagság meghatározásán keresztül az esetleges mérésekig mindenben.
Ajándék 2: Ha igényled, a kész garnitúrát szakszerűen felszereljük az autódra!
A gyártást követően, ha elhozod az autód a műhelyünkbe, akkor ingyenesen felszereljük rá a kész garnitúrát, közben pedig még egy kávéval vagy egy limonádéval is megkínálunk!
Ajándék 3: Ha távolabb laksz, akkor elsőbbségi utánvétes csomagban postázzuk a kész alkatrészeket!
Ha messzebb laksz és így a kész garnitúráért nem tudsz eljönni személyesen, akkor elsőbbségi, utánvétes csomagban adunk mindent postára, hogy másnap már kézhez is kapd.
Ajándék 4: Addig variáljuk a pogácsáid vastagságát, amíg nem úgy néz ki velük az autód, ahogy szeretnéd!
Ez a legértékesebb!
Ha a kész garnitúra felszerelését követően itt a műhelyünkben, vagy otthon úgy látod hogy:
- a vártnál jobban meg lett terpesztve az autód és vékonyabb pogácsák is elegendőek lettek volna,
- vagy pont fordítva, vékonyakat csináltuk és vastagabbakra lenne szükséged,
akkor csak annyi a teendőd, hogy visszaküldesz mindent egy dobozban, és én postafordultával küldöm az átméretezett alkatrészeket. És ez Neked egy filléredbe sem kerül. Jól látod, addig variáljuk a pogácsáid vastagságát, amíg nem leszel teljesen elégedett a végeredménnyel. A célunk, hogy pontosan úgy nézzen ki végül az autód, ahogy szeretnéd.

Garancia 1: Dögösségi garanciát vállalok a pogácsákra 100% pénzvisszafizetéssel, azaz:
Ha a kész garnitúra felszerelését követően egy hónapon belül úgy találod, hogy NEM lett látványosabb, NEM lett dögösebb az autód, NEM úgy néz ki, ahogy előre elképzelted, NEM biztosítja a szélesebb nyomtáv azt a presztízs amit elvártál tőle, vagy menet közben NEM tapasztalod meg azt a stabilitást, amire számítottál, akkor szintén ragaszkodom hozzá, hogy küldj vissza mindent, és én még aznap kérdezősködés nélkül utalom vissza Neked a teljes vételárat.

Garancia 2: Törésbiztos garanciát vállalok a kerékcsavarokra 100% pénzvisszafizetéssel, azaz:
Ha az a lehetetlen helyzet állna elő, hogy az általam gyártott hosszabb kerékcsavarok elhajolnak vagy eltörnek a futóművedben, akkor szintén arra kérlek, hogy csomagolj be mindent, és azonnal küldd vissza ezeket az alkatrészeket. Ezt követően én még aznap vissza fogom utalni Neked a teljes garnitúra árát.
Azt tudnod kell, hogy a több mint 8000 db általam készített kerékcsavarból még egyel sem fordult elő ilyen. Biztosítalak, hogy a Te csavarjaiddal sem lesz semmi probléma, de ha mégis, ne aggódj, a garancia véd!
Hányan voltak eddig akik a pogácsáid mellé még ennyi mindent hajlandóak lettek volna adni, illetve ilyen garanciákat mertek volna kínálni Neked?
Oké! Mi mennyibe kerül?
Egy jól belőtt pogácsavastagsággal, prémium kategóriás anyagból, szakszerűen legyártott nyomtávszélesítő garnitúra örök életű, tehát egy egyszeri befektetést igényel a részedről.
A felnijeid alatt ezzel évtizedekig olyan kinézetet és presztízst biztosít az autódnak, amire nem túl sok más autóalkatrész képes. Őszintén, így nem mindegy, hogy egy ilyen garnitúra mennyibe kerül?
Egyébként nem drágább mint egy két napos családi wellness hétvége, de lássuk konkrétan.
1.) Nyomtávszélesítő pogácsák Átmenő Csavaros felfogatási megoldással:
Leggyakoribb megoldás kerékcsavaros és tőcsavaros autókhoz!
Lásd lejjebb az ábrákon …
4×98; 4×100; 4×108 és 5×100; 4×114,3; 5×108; 5×110; 5×112; 5×114,3 és 5×120-as osztókörrel:
- 4 db 16 mm-es AlSi1MgMn alumínium pogácsa: 36e,- Ft
- 4 db 20 mm-es AlSi1MgMn alumínium pogácsa: 37e,- Ft
- 4 db 25 mm-es AlSi1MgMn alumínium pogácsa: 38e,- Ft
- 4 db 30 mm-es AlSi1MgMn alumínium pogácsa: 39e,- Ft

Átmenő Csavaros felfogatási megoldás kerékcsavaros autókhoz

Átmenő Csavaros felfogatási megoldás tőcsavaros autókhoz!
2.) Nyomtávszélesítő pogácsák Dupla Furatos felfogatási megoldással:
Általában osztókör módosítás esetén!
Lásd lejjebb az ábrákon …
- 4 db 20mm-es AlZn5,5MgCu Perunal pogácsa: 76e,- Ft
- 4 db 25mm-es AlZn5,5MgCu Perunal pogácsa: 77e,- Ft
- 4 db 30mm-es AlZn5,5MgCu Perunal pogácsa: 78e,- Ft
- 4 db 35mm-es AlZn5,5MgCu Perunal pogácsa: 79e,- Ft

Dupla furatos felfogatási megoldás kerékcsavaros autók osztókör módosítása esetén

Dupla furatos felfogatási megoldás tőcsavaros autók osztókör módosítás esetén
3.) A gyárinál hosszabb Tőcsavarok és Kerékcsavarok, pogácsák felfogatásához:
Hőkezelt acélból, 10.9-es minőségben!
Kúpos, mozgó kúpos és rádiuszos kerékcsavarok: 1480,-Ft/db
Recés, beütős tőcsavarok: 1480,-Ft/db
Menetes szárú tőcsavarok versenyautókhoz: 1240,-Ft/db
Hosszított, erősített kerékanyák: 840,-Ft/db
Az árak már bruttó összegek, amik 0% áfát tartalmaznak!
Mivel vállalkozásunk nem áfa körös, így nem kell még az áfát is megfizetned, ami egy komplett nyomtávszélesítő garnitúra rendelése esetén 18.000,-Ft körül lenne.
Miket tartalmaznak tehát az árak a pogácsákon és a kerékcsavarokon kívül?
Az árak a megrendelt pogácsákon és a kerékcsavarokon kívül még a következőket is tartalmazzák:
Ajándék 1: Személyes segítségemet a szélesítőd megtervezésében, az ET számításokban, a pogácsavastagság közös meghatározásában és az esetleges mérésekben;
Ajándék 2:A kész garnitúra ingyenes felszerelését az autódra, a műhelyünkben;
Ajándék 3:A kész garnitúra postázását elsőbbségi csomagban, ha távolabb laksz;
Ajándék 4:Addig variáljuk a pogácsáid vastagságát, amíg nem úgy néz ki velük az autód ahogy szeretnéd;
Ez a legértékesebb!
Garancia 1: A dögösségi garanciát a pogácsákra, 100% pénzvisszafizetéssel;
Garancia 2: A törésbiztos garanciát a kerékcsavarokra, 100% pénzvisszafizetéssel.
Rendben, ez egy korrekt ajánlat!
Hogyan tudom leadni a megrendelésemet?
A nyomtávszélesítő garnitúrákat, a kerék-és tőcsavarokat személyesen nálam, egy közös tervezést, megbeszélést követően tudod megrendelni telefonon.
A közvetlen mobil elérhetőségem, amin várom a hívásodat: 70/320-4800
A telefonos egyeztetés során:
az autód típusa, évjárata, a felnid ET száma, osztóköre és kerékközepe alapján közösen eldöntjük, hogy milyen vastagságú és milyen kialakítású nyomtávszélesítő pogácsák alkalmazásával tudjuk elérni, hogy a szélesítés után úgy nézzen ki a valóságban is az autód, ahogy azt elképzelted.
Az így megtervezett nyomtávszélesítő garnitúrád gyártása: ezután indul, és körülbelül 1 hetet vesz igénybe. Amint a munkával készen vagyunk, két opció lehetséges:
1.) ha elhozod az autót a műhelyünkbe, akkor ingyenesen felszereljük rá a kész garnitúrát;
2.) ha távolabb laksz, és így nem tudsz személyesen eljönni, akkor egy elsőbbségi csomagban azonnal postára adjuk az alkatrészeket, hogy másnap már kézhez is kapd. Ez esetben a csomag árát a postásnak kell majd kifizetned, a csomag átvételekor készpénzben. A számlát a csomagban fogod megtalálni.

A közösen megtervezett, autódra specifikus nyomtávszélesítő garnitúrát egy ilyen dobozban, diszkrét csomagolásban fogod a postástól megkapni. – Kivéve ha elhozod az autót a műhelyünkbe, mert akkor itt helyben fel is szereljük rá a kész garnitúrát!
Ha tehát bármilyen kérdésed van nyomtávszélesítéssel, csavarozással, felni választással kapcsolatban, vagy úgy döntöttél, hogy ránk bízol inkább a tervezéstől a gyártásig mindent, akkor keress meg most a közvetlen mobil elérhetőségemen:
Kovács Péter