Oh no! You're looking for something which just isn't here! Fear not however, errors are to be expected. Lucky for you, there are tools in the sidebar for you to use in your search for what you need, or you can browse the most recent posts, listed below.
Az oldal szerzője …
Kovács Péter
Nyomtávszélesítési szakértő,
az 5 Végzetes Hiba Nyomtávszélesítő Választása Előtt című tanulmány szerzője
A Hozzád hasonló, nyomtávszélesítő választása előtt álló személyautó tulajdonosok akkor fordulnak hozzá, ha dögösebb és stabilabb futóművet szeretnének az autójuk alá a kerekek kijjebb helyezésével úgy, hogy:
• ez a terpesztés NE tegye tönkre a futóművük gyári alkatrészeit, és
• a szélesítés után pontosan ÚGY nézzen ki az autójuk a valóságban is, ahogy azt előre elképzelték.
A kész méretekre gyártott nyomtávszélesítőket forgalmazó webshopokkal ellentétben, Péter Magyarországon egyedülálló módon kínál megoldást azoknak is, akik a gyáritól:
• eltérő ET számú, eltérő osztókörű vagy eltérő kerékközepű
felnit szeretnének felrakni az autójukra, amihez egyedi nyomtávszélesítő és kerékcsavar garnitúrákra van szükségük.
Péter meggyőződése, hogy a bili anyagból, sufni tuning szerűen, a szomszéd esztergályossal házilag összegányoltatott nyomtávszélesítő garnitúrák ideje lejárt, az olcsóság nem lehet szempont a családi autó nyomtávszélesítése során.
Az elmúlt 8 év során több mint 360, a Tiédhez hasonló személyautó nyomtávszélesítő garnitúráinak a megtervezésében és legyártásában működött már közre, így nem nagyon van olyan autó, olyan nyomtávszélesítési probléma, amivel még ne találkozott volna.
Csak egy kis minta, hogy lásd, milyen autók szélesítésében működött már közre:
A lényeg
Ha Te is látványosabb futóművet szeretnél az autód alá egy jól megválasztott nyomtávszélesítő alkalmazásával, akkor először mindenképp regisztrálj FENT az "5 Végzetes Hiba Nyomtávszélesítő Választása Előtt" című anyagra, melyből megtudhatod, hogy mire figyelj oda mindenképp a nyomtávszélesítő garnitúrád kiválasztása előtt, ha nem szeretnéd, hogy ciki és pocsék legyen a végeredmény.
******************************
Mit mondanak akik már regisztráltak és átolvasták a tanulmányt?
******************************
Kevesebb mint fél óra alatt kerültem képbe a nyomtávszélesítő választás rejtelmei terén úgy, hogy sose voltam egy nagy műszaki zseni, talán még egy kerék cserét se tudnék egyedül megcsinálni. :-)
Halmai Gábor, Törökbálint
Ford Mondeo
Én is regisztrálok a tanulmányra!
Tartalmas, precíz, jól összeszedett szakmai anyag, melynek az ismerete elengedhetetlen nyomtávszélesítő választása előtt.
Oravecz András, Sárospatak
Opel Astra
Én is regisztrálok a tanulmányra!
A tanulmányban szereplő képletek segítségével lépésről-lépésre ki tudtam számolni, hogy milyen vastagságú nyomtávszélesítő pogácsákat kell csináltatnom az 50-es ET számú magnézium felnimhez.
Lengyel Tamás, Budapest
Mercedes SL
Én is regisztrálok a tanulmányra!
Nagyon hasznos információkat osztottál meg velem, sokat segítettél! A napokban még lehet, hogy lesz egy-két kérdésem, keresni foglak.
Kókai Viktor, Hardware Zone Kft. Nagykőrös
Én is regisztrálok a tanulmányra!
Kedves Péter! Rossz belegondolni, hogy mennyi kellemetlenségtől kímélhettem volna meg magam, ha két héttel hamarabb találok rá az oldaladra és olvasom el a nyomtávszélesítő választáshoz szükséges tanácsaidat.
Antal Szabolcs, Mosonmagyaróvár
Suzuki Swift
Én is regisztrálok a tanulmányra!
Szia Péter! Nagyon tetszett az 5 végzetes hiba nyomtávszélesítő választása előtt című tanulmányod, tartalmas, mindenre kitér. Könnyűfém felni vásárlása előtt állok, így a leírtak sokat fognak segíteni az új felnikhez szükséges nyomtávszélesítő pogácsák kiválasztásában.
Bognár Krisztián, Keszthely
BMW E36
Én is regisztrálok a tanulmányra!
Járműgépész mérnök a végzettségem, tehát a tanulmányodat abszolút szakmai szemmel néztem és hibátlannak találtam, egyetlen kivétellel: a nyomtávszélesítő pogácsák nem igazán a rugózatlan tömeget növelik meg, hanem elhangolják a felni képzeletbeli szimmetriasíkját a csapágyak képzeletbeli középvonalától. Mindezt nem kritikaként fogalmaztam meg, csak jelezni akartam, hogy nem vagyok amatőr a dologban. A legjobbakat kívánva:
Pályi Sándor, lakhely ismeretlen
Én is regisztrálok a tanulmányra!
Most értem a végére a tanulmánynak, szerintem totál igazak amik le vannak írva, jópár embernek el kellene olvasnia. Főként az ET számok jelentésével, meg a számításokkal nem voltam tisztában, most már ezt is tudom. :-)
Sváb Gábor, Mogyoród
Volkswagen Passat
Én is regisztrálok a tanulmányra!